اخبار روزفناوری

M2 iPad Pro با استفاده از هوش اپل می تواند تقریباً 15000 کاراکتر را کاملاً روی دستگاه بازنویسی و تصحیح کند، ویژگی 30 برابر بیشتر از Galaxy AI است.

M2 iPad Pro با استفاده از هوش اپل می تواند تقریباً 15000 کاراکتر را کاملاً روی دستگاه بازنویسی و تصحیح کند، ویژگی 30 برابر بیشتر از Galaxy AI است.

ممکن است Apple Intelligence به جشن مولد هوش مصنوعی دیر شده باشد، اما یک ویدیوی کوچک قابلیت‌های بی‌نظیر آن را هنگام اجرا بر روی نسل قدیمی‌تر M2 iPad Pro نشان می‌دهد. این ویژگی که می‌تواند تقریباً 15000 کاراکتر را بدون نیاز به دسترسی به فضای ابری تصحیح و بازنویسی کند، نشان می‌دهد که ممکن است اپل در زمینه راه‌اندازی از رقبای خود عقب باشد، اما این می‌تواند به این دلیل باشد که می‌خواهد Apple Intelligence را به راه‌حل برتر تبدیل کند.

نسل قبلی M2 iPad Pro می تواند بیش از 2000 کلمه را به آسانی غربال کند، در حالی که Galaxy AI فقط به 500 کاراکتر محدود شده است

به خاطر داشته باشید که Apple Intelligence هنوز برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران در دسترس نیست، اما زمانی که این شرکت رسماً iOS 18.1 را اواخر امسال منتشر می کند. کسانی که نسخه قبلی Apple Intelligence را تجربه می کنند احتمالاً به iOS 18.1، iPadOS 18.1 دسترسی دارند. و به‌روزرسانی‌های macOS Sequoia Beta، اما حتی در آن زمان، توانایی‌های تصحیح و بازنویسی آن، به‌ویژه زمانی که کاملاً روی دستگاه اجرا می‌شود، چشمگیر است. AppleLeaker اخیراً ویدیویی را در X منتشر کرده است که کمتر از دو دقیقه طول می کشد و نشان می دهد که M2 iPad Pro در مجموع 14760 کاراکتر را پشت سر گذاشته است که در مورد فناوری OLED صحبت می کنند.

این معادل 2203 کلمه است که کاربر می‌تواند کل متن را برجسته کند و گزینه‌های مختلفی را به لطف منوی کشویی که توسط Apple Intelligence ارائه شده است، باز کند. در پایین نمایشگر، کاربران می‌توانند هنگام انتخاب دوباره آن، صدای «حرفه‌ای» را انتخاب کنند و ما مطمئن هستیم که در جاده، آهنگ‌های دیگری نیز در دسترس خواهد بود. در عرض چند ثانیه، Apple Intelligence مقاله بیش از 2000 کلمه را دوباره می نویسد و در عین حال آن را برای اشتباهات تصحیح می کند. ممکن است سامسونگ Galaxy AI را خیلی زودتر از رقیب خود راه‌اندازی کرده باشد، اما این ویژگی به 500 کاراکتر محدود شده است که تقریباً 30 برابر کمتر از قابلیت آن می‌باشد.

البته، Apple Intelligence هنوز کامل نیست، زیرا یکی از افراد در این تاپیک اشاره می کند که شماره های منبع در M2 iPad Pro حذف شده است. ما همچنین نمی توانیم از اینجا بگوییم که هوش مصنوعی مولد چقدر خوب حجم زیادی از متن را بازنویسی یا تصحیح کرده است. خوشبختانه، این ویژگی‌ها با گذشت زمان همچنان بهبود می‌یابند زیرا اپل به جمع‌آوری داده‌های ارزشمند از طریق بازخورد ادامه می‌دهد.، و تا زمانی که عرضه جهانی اتفاق بیفتد، باید شاهد یک نسخه اصلاح‌شده‌تر باشیم.

منبع خبر: AppleLeaker

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا